منتدى انترنت كافيه
منتدى انترنت كافيه
منتدى انترنت كافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى انترنت كافيه هو منتدى عام و يشمل جميع المجالات مثل (العاب - افلام - حوارات - ترفيه - كره قدم - سيارات - برمجه - شعر - سياحه - اسلاميات - لغات اجنبيه - ... والكثير)

الرئيسيةانترنت كافيهأحدث الصورالتسجيلدخول

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 15 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 15 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 801 بتاريخ الثلاثاء أكتوبر 12, 2021 1:43 pm
مواضيع مماثلة
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 2323 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو tarek twfik فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 37073 مساهمة في هذا المنتدى في 5128 موضوع
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
LimoMan - 11484
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcapلــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Voting_barلــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap 
AMY - 4512
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcapلــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Voting_barلــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap 
//الوردة البيضاء// - 2710
اجمل احساس - 2484
شهدالحياه - 2037
sica2002us - 1902
Dr.Mohamed - 1288
elsheref - 1195
momaz - 968
nora - 872
تصويت
ما رأيكم فى التصميم الجديد للمنتدى (9/10/2011)؟
ما شاء الله، تعديل موفق و تصميم روعه
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcap60%لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap
 60% [ 6 ]
احتاج بعض الوقت للحكم عليه، و لكنه يبدو مميزا
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcap10%لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap
 10% [ 1 ]
اممم، التصميم السابق كان افضل نوعا ما
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcap0%لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap
 0% [ 0 ]
للأسف،هذا التصميم الجديد لم ينال اعجابى تماما
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_rcap30%لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Vote_lcap
 30% [ 3 ]
مجموع عدد الأصوات : 10
المواضيع الأخيرة
» اهم 10 معلومات يجب ان تعرفها عن الصحابي الجليل عبدالله بن مسعود
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 03, 2022 2:32 pm من طرف mafcotrade

» علاج المس والسحر وطرق الوقاية منه
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالإثنين أغسطس 01, 2022 10:45 am من طرف mafcotrade

» اسعار المشويات في مطعم الكبابجي
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأحد فبراير 23, 2020 12:31 pm من طرف mafcotrade

» عنوان مطعم الكبابجي التجمع الخامس
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأحد فبراير 23, 2020 12:11 pm من طرف mafcotrade

» مطعم الكبابجي التجمع الخامس
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالسبت فبراير 22, 2020 2:40 pm من طرف mafcotrade

»  مطاعم كباب الشيخ زايد
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 11, 2020 9:52 am من طرف mafcotrade

» اهم ما يجب ان يتوفر لإقامة وتصميم شبكة ري بالتنقيط
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالإثنين فبراير 03, 2020 1:08 pm من طرف mafcotrade

» الري بالتنقيط واهميته للارض
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالإثنين فبراير 03, 2020 1:05 pm من طرف mafcotrade

» الري بالتنقيط واهم فوائده
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالإثنين فبراير 03, 2020 12:35 pm من طرف mafcotrade

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأحد فبراير 02, 2020 2:13 pm من طرف mafcotrade

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأحد فبراير 02, 2020 1:31 pm من طرف mafcotrade

» افضل رياضة للاطفال البنات
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالسبت فبراير 01, 2020 1:57 pm من طرف mafcotrade

» طريقة اختار هدية لابني
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالسبت فبراير 01, 2020 1:49 pm من طرف mafcotrade

» افضل طرق الري للأراضي
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2019 2:33 pm من طرف mafcotrade

» تعلم أساسيات وأنواع المتعاملين وكيفية التعامل معهم
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2019 2:21 pm من طرف mafcotrade

» شقق للبيع بمشروع الأندلس 363 التجمع الخامس
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 19, 2019 10:39 pm من طرف marwan essam

» شقق للبيع بحى النرجس الجديدة بالتجمع الخامس بمشروع 334 بالتقسيط
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء سبتمبر 24, 2019 7:18 am من طرف marwan essam

» فيتوليز لعلاج الكثير من أعراض التهابات البروستاتا
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء أغسطس 27, 2019 9:42 am من طرف mafcotrade

» كلين 9 الدواء الفعال لفقد الوزن والحفاظ علي الوزن المثالي
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء أغسطس 27, 2019 9:40 am من طرف mafcotrade

» فيتوليز لعلاج سرعة القذف عند الرجال
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالثلاثاء أغسطس 27, 2019 9:37 am من طرف mafcotrade

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اجمل احساس
مشرفه على قسم الالعاب و المسابقات وعضوه مميزه فى قسم القصص والروايات
مشرفه على قسم الالعاب و المسابقات وعضوه مميزه فى قسم القصص والروايات
اجمل احساس

انثى
الدوله : مصر
رقم العضويه : [ 182 ]
الأوسمه : لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Post2000

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟   لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالجمعة يوليو 17, 2009 9:59 pm

سلامو عليكو...

فــكــرة الموضوع بسيطة جدا ...

وهو عبارة عن موضوع بنسئل فيه عن الأعضاء الغائبين ... ونناشد أي عضو يغيب عنا بالإسم ..

ونطمئن عليه ونقول له " لعل المانع خيراً "

حتى يتأكد هو أنه في ذاكرتنا ... وفي ذاكرة المنتدى .. وأن المنتدى يناديه ...

وأتمنى أن نكتب جميعا كل الأسماء الغائبة عن منتدانا الغالى هنا في هذه الصفحات ..

لعل أعينهم تقرأها في يوماً ...و يعلمون أننا مازلنا نتذكرهم و نتمنى عودتهم معانا من جديد
LimoMan
المديـــــــــر العــــــــــــام
LimoMan

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس برامج
الدوله : Egypt
رقم العضويه : [ 1 ]
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Male_e10

مُساهمةموضوع: رد: لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟   لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالخميس يوليو 23, 2009 12:54 pm

ما شاء الله على افكارك المميزه يا اجمل احساس

بالنسبه لى، اتمنى بالفعل تطبيق هذه الفكره

حتى تقرب الأعضاء أكثر واكثر

ان شاء الله ما يغيب اى من الأعضاء عن المنتدى ابدا

وتسلمى يا اجمل احساس على هذه الأفكار الجميله والمفيده

يثبت ...

239-9 239-9 239-9
https://internetcafe.ahlamontada.com
طموحات
عضو خبير
عضو خبير
طموحات

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
الدوله : فى هذا العالم
رقم العضويه : [ 45 ]
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Female78

مُساهمةموضوع: رد: لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟   لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 9:04 pm

هلا بيكم
انا عايزه اطمأن على ايمى
ملاحظه انها معتدتش بتدخل لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 611393
يارب تكون بخير
واتمنى انها تنورنا من تانى
لو حد يعرف حاجه يقول
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 241997 ويطمان عليها
اصل انا مكنتش بدخل المنتدى من زمان
فمعرفش اى حاجه
تحياتى / طموحات
LimoMan
LimoMan

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس برامج
الدوله : Egypt
رقم العضويه : [ 1 ]
لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Male_e10

مُساهمةموضوع: رد: لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟   لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 12:31 am

والله فيكى الخير يا طموحات

للأسف ايمى غائبه عن المنتدى لفتره طويله

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 241997 لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 241997 لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 241997

ولم تقوم بالتبليغ عن الغياب مسبقا

كل ما نتمناه، نحن أعضاء منتدى إنترنت كافيه، أن يكون المانع خير

وأن نراها بيننا مره اخرى قريبا

تمتعنا بمواضيعها ومشاركاتها كالمعتاد

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 899672 لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 899672 لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟ 899672
https://internetcafe.ahlamontada.com

لــو عضو غائب و عايز تطمئن عليه و تسأل عنه ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لــو هو بكيفي عنك مآ آرووح سآعه >> بشتآق لكم
» ارجوا القراءة بجد اللي عايز يستفيد
» لوط عليه السلام